Autor Wątek: Regulamin Forum  (Przeczytany 257 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marzec 18, 2017, 19:02:33
Przeczytany 257 razy

Elitarny Tomek

  • ****
  • Information
  • Nowy użytkownik
  • Wodzirej
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +3/-0
    • Status GG
Regulamin Forum
« dnia: Marzec 18, 2017, 19:02:33 »
1. Zasady ogólne:
1.2 Każdy zarejestrowany użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i go przestrzegania.
1.3 Na forum obowiązuje Netykieta.
1.4 Zabrania się posiadania multikont.
1.5 Użytkowanie konta przez więcej niż jedną osobę jest zabronione.
1.6 Użytkownik jest w pełni odpowiedzialny za czynności dokonywane poprzez jego konto.
1.7 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników,
1.8 Nazwa użytkownika nie może zawierać treści sprzecznych z regulaminem oraz linków do stron, forów itd.
1.9 Groźby dotyczące forum lub odnoszące się do życia prywatnego są karane banem permanentnym.
1.10 Administracja ma prawo do edycji treści regulaminu w dowolnej chwili, bez uprzedniego poinformowania użytkowników.
1.11 We wszystkich kwestiach, które nie zostały objęte regulaminem decyduje administracja forum.

2. Zawartość forum:
2.1 Na forum posługujemy się językiem polskim. Staramy się o jego czystość I poprawność.
2.2 Dodawanie artykułów nie swojego autorstwa bez podania autora bądź źródła grozi ostrzeżeniem.

3. Tematy:
3.1 Nowy temat należy zakładać w odpowiednim dziale, jeśli mamy problem z wyborem odpowiedniego działu należy zgłosić się do moderatora.
3.2 Przed założeniem nowego tematu należy sprawdzić za pomocą opcji “szukaj”, czy nie istnieją już wątki o podobnej tematyce.
3.3 Umieszczanie tego samego tematu w kilku działach jest zabronione.
3.4 Tytuł wątku musi zawierać jego treść.

4. Posty:
4.1 Posty nie mogą zawierać treści niedozwolonych (patrz poniżej).
4.2 Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez zgody autora.
4.3 Zabronione jest pisanie jednego postu pod drugim, należy korzystać z funkcji “edytuj”.
4.4 Zabronione jest offtop, czyli pisanie nie na temat.
4.5 Zabronione jest pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów w rankingu forum.

5. Treści niedozwolone:
5.1 Treści pornograficzne, bądź w jakikolwiek sposób związane z pornografią.
5.2 Treści zawierających dane osobowe innych osób.
5.3 Rozpowszechnianie zdjęć innych osób bez ich zgody.
5.4 Treści rasistowskich, faszystowskich lub nazistowskich.
5.5 Treści dyskryminujących lub obrażających inne osoby.
5.6 Zakaz używania wulgaryzmów.

6. Avatar i sygnatura:
6.1 Avatar nie może przekroczyć wielkości 150x150px oraz wagi 500kb.
6.2 Sygnatura nie może przekroczyć wielkości 500x120px, sygnatura nie może być za długa oraz utrudniać przeglądania forum.
6.3 W avatarze oraz sygnaturze zabronione jest umieszczanie treści zawartych w podpunkcie “Treści niedozwolone”.
6.4 Avatar lub sygnatura nie mogą reklamować innych sieci lub forów.